Jeśli zaniepokoiły Cię wyniki badań kontrolnych i lekarz zalecił zmianę nawyków żywieniowych i stylu życia – oferuję Ci indywidualnie opracowaną dietę dla poszczególnych jednostek chorobowych. Dietetyk medyczny posiada szeroką wiedze na temat dietoterapii człowieka chorego. W zależności od schorzenia i indywidualnych cech organizmu pomoże dostosować Twój jadłospis do zaleceń lekarza. Właściwie dopasowana dieta jest jedną z najskuteczniejszych i najbardziej naturalnych metod leczenia chorób współczesnej cywilizacji.

Zalecenia dietetyczne jak i jadłospis są opracowywane indywidualnie na potrzeby pacjenta, co znacząco podnosi skuteczność terapii, której celem jest maksymalne zbliżenie pacjenta do sprawności i odzyskania wiary we własne możliwości.

Leczenie żywieniowe jednostek chorobowych m.in. takich jak:

• Chorób układu pokarmowego (choroba refluksowa, choroba wrzodowa, zaparcia, biegunki, nadwrażliwość jelit, kamica żółciowa, choroby wątroby i trzustki, inne)
  • Chorób układu krążenia (podwyższony cholesterol i trójglicerydy, miażdżyca, nadciśnienie, inne)
  • Chorób metabolicznych (cukrzyca, otyłość, dna moczanowa, inne)
  • Chorób tarczycy (nadczynność i niedoczynność tarczycy, autoimmunologiczne zapalenie tarczycy Hashimoto, inne)
  • Chorób nerek (kamica nerkowa, kłębuszkowe zapalenie nerek, niewydolność nerek, w trakcie leczenia dializami, inne)
  • Alergie i nietolerancje pokarmowe (fenyloketonuria, mukowiscydoza, celiakia, galaktozemia, nietolerancja laktozy, sacharozy i glutenu, inne)
  • Niedożywienie (anoreksja, bulimia, osoby hospitalizowane, żywienie osób chorych na nowotwory, żywienie osób starszych, inne)
  • Niedobory (niedobór żelaza, witaminy B12, kwasu foliowego i inne)
  • Żywienie przy wegetarianizmie